Ana Sayfa, Kitap Yorumları, Ne Okudum

22 Nisan 2015 Çarşamba

SEÇİM SERİSİ / KIERA CASS

İLK KİTAP: BENİ SEÇ
İKİNCİ KİTAP: ELİT
ÜÇÜNCÜ KİTAP: SONSUZA DEK
EK KİTAP: PRENS VE Muhafız


 
                                                                
Öncelikle nasıl anlatmam gerektiğini bilmiyorum. Bu seri mukemmeLdi Okuyun, okutun! Bu Seri tıklayın denebilecek en iyi cümle bu Olurdu bence. Konusundan bahsetmek istiyorum.
   

Kitap amerikanın yıkımından Sonra İllea isimli Ülkeyi ele aliyor. Bu Ülke krallıkla yönetimde. Ülkenin prensi beligbli Bir ​​yaşa geldiginde halktan Bir kişiyi seçerek onu Eşi ilan ediyor, Ve. Ülke'nin sekiz Ayrı Bölgeye Ayrılmış. Sona Doğru yani sekizince Bölgeye Doğru İnsanların geçim sıkıntısı artıyor. Ana karakterimiz Amerika 5. BÖLGEDE Yaşayan Bir genç kız.

6. bölgeden Bir sevgilisi var amerikanın onu fazlasıyla seviyor Ettik. Adı Aspen. Kimse aralarındaki ilişkiyi bilmiyor. Ve zaten kendinden aşağıda Bir BÖLGEDE Yaşayan Biriyle ilişki yaşaması iyi karşılanıcak Bir şey değil. 

Seçim Başlamak üzeredir Amerikada seçimde bulunabilecek yaştadır artık. Aspenı severken Saraya Gitmek istemez Göster göster Fakat ailesi teklifi Kabil Eder tıklayın. 

Seçim 35 kız Ile başlamaktadır.

Prens Maxon hiç amerikanın Beklediği Gibi çıkmamıştır gayet beyefendidir televizyonda göründüğü Gibi kendini beğenmiş Değildir. 

Kısaca anlatmam gerekirse Kitapların konusu böyle. Anlatma KONUSUNDA Göster göster gerçekten Fazla özürlüyüm: D Bir Sarayda 35 kızı idare etmek eminim ki çok zordur yani. Zavallı Maxon neyse Daha Fazla uzatırsam Sonucu spoilere Kadar gidebilir. TABİKİ Maxon bu arada :)
Şimdi biraz fotoğraflarla renklendirelim.







Aklımdaki Maxon karakteri değişmiş bulunmakta şimdi hayalimdekine Daha Yakın Bir karakter buldum.


                                                       


Vee Maxon işte :)


Aspen Olarak hala Daniel Sharmanı düşünüyorum.


Seriye Puanım: YILDIZLI BEŞ: *

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder