Ana Sayfa, Kitap Yorumları, Ne Okudum

24 Nisan 2015 Cuma

BANA DAİR - MİM #2


İŞTE BİR MİM İLE DAHA BURADAYIM ...

Beni bu mim etiketleyen 1kitapmeselesi  'ne çok teşekkürler.

Hemen başlamak istiyorum.


 1- Bilgisayarın masa üstünde görüntüsü ne?
* Şuan bilgisayarım bozuk. Bu paylaşımlarıda arkadaşımın bilgisayarından yapıyorum.

2-Bir kafeye girdiğinde, GENELLİKLE ne Sipariş verirsin?
* Kahve VEYA çay birde bazen Trileçe (Umarım Doğru yazmışımdır.)

3-Google'da aradığın en son şey ne?
* PicMonkey

4- En son kiminle mesajlaştın?
* Blog turu grubumuzdakiler

5-Tiyatroya en son ne zaman gittin?
* Tam olarak hatırladığım söylenemez ama haftasonu gitmeyi düşünüyorum. Ödevim var bu yüzden.

6-Sinemaya en son ne zaman gittin?
* Hımm 2 Hafta önce '' Kocan Kadar Konuş '' ondan bi kaç gün öncede '' Kuralsız ''a gitmiştim.

7- Hangi diziyi herkes izlemeli?
Kesinlikle TEEN WOLF

8-En son ne tür müzik dinledin?
Ellie Goulding - Love me like you do

9- Seni en çok ne çıldırır?
*YALAN, ağzını şapırdatan insanlar, kitaplar hakkında ön yargılı insanlar vee Justin Bieber Hakkında ön yargılı insanlar.

10-Ne zaman uyanırsın?
Haftaiçi 7, haftasonu 11-11,30 Gibi

11-İnternetteki ilk adın neydi?
* Kendi ismim her zaman (İrem)

12 Favori emojin hangisi?




* Bizim kaka sandığımız ama aslında dondurma çıkan emoji. Ve şu bastaki emoji. (Tek Başına bulamadım) O emojinin bende Değeri Çok fazla.

13- Kedi mi köpek mi?
* Köpek çünkü bence daha sevimliler.

14- Kuzey mi güney mi?
*Kuzey olsun.

15-İstanbul Ile Ilgili en sevmediğin şey?
* Tescilli semt kroları demek istiyorum. Kızlara böyle dik dik bakanlarından.

16- İstanbul'da en sevdiğin Üç semt?
* Bakırköy, Beşiktaş, Beyoğlu

17- Kafanda genel olarak ne olur?
* Kitaplar olur. Ve Onlar haricinde hoşlandığım kisi oluyo: D

18-Komedi mi dram mı?
* Komedi 

19-Çay mı kahve mi?
* Her zaman kahve içemiyorum o yüzden çay.

20-Bu soruları cevaplamadan kez ne yapıyordun?
* Blogumu düzenlemeye çalışıyodum.

21-Son olarak ilk sırrını söyle?
* Kesinlikle hatırlamıyorum. Hatırlasam dahi sır söylenmez :))

Etiketlediklerim:  YarenÖyküSENAÜmitBihterBaran
Kolay gelsin gençler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder