Ana Sayfa, Kitap Yorumları, Ne Okudum

24 Nisan 2015 Cuma

BİRAZ MÜZİK BİRAZ BEN - MİM #3

Bilgisayari kapmışken topluca Yazılar yazmak Hakkında Hakkında istedim. Beni etiketlediği için Yaren  'e çok teşekkür ediyorum: *

1- Müzik denildiğinde aklınıza ilk gelen kelime nedir?
* Aklıma hep Justin geliyo.

2-Hiç müzikten bıktığınız yada dinlemeye ara Verdiğiniz oldu mu?
* Böyle düşünmek bence müziğe saygısızlık gibi geliyo

3- Hayatınız Boyunca hayranı Olduğunuz Bir Ses sanatçısı oldu mu? Posterlerinizi odanıza astığınız, fan dediğimiz türden yani?
          * Belieber'ım. Evet odamda posterleri var Justin'in.


 4-Kitap okurken müzik dinler misiniz?
* Tüm değişiklikler O kitabı okurken dinleyebileceğim Bir müzik bulmuşsam evet :)

5-Çok klasik ama yine de sormak istiyorum ama Sizin türünüz ne?
* Pop ve R&B

6-Asla dinlemem dediğiniz Bir tarz var mı?
*Arabesk ve özellikle Yıldız Tilbe ..

7-Sizce Bir şarkıcı olmak isteseydiniz Kim olmak isterdiniz?
* Taylor Swift

8-İmkanınız olsa ülkemizde müzikle ilgili neyi veya neleri değiştirmek isterdiniz?
* Daha genç yaştaki kişilere şans vermeyi denerdim kesinlikle. Sonuçta sesleri Daha Taze önlerinde çok Büyük Bir yol Olabilir.

9-Bu şarkı benim dediğiniz bir şarkı var mı?
* Christina Peri - A Thousand Years

10- Televizyonda yayınlanan konuşmak showlar Hakkında Neler düşünüyosunuz özellikle sunucu ses sanatçısı olanlardan bahsediyorum.

* 3 Adamı seviyorum.


11-Kim, şarkı söylemesin demek aklınıza gelen ilk isim tıklayın?

* Ben, Ajdar, Yıldız Tilbe.

Etiketlediklerim:  Bihter

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder