Ana Sayfa, Kitap Yorumları, Ne Okudum

25 Nisan 2015 Cumartesi

KİTAP TAG - MİM #4



Selamm. Bu aralar mim konusunda biraz abartmış olabilirim ama kemikler şehrinin bitmesini beklerken ayrıca turumuza başlamaya biraz daha süre olduğundan o Süre zarfında Bir Şeyler yazmak istedim. Bu mime beni etiketleyen yok. Kendim yapmak istedim. Hadi başlayalım ...

1-Kitap okumak için evde belirli bir yerin var mı?
* Odamdaki kitap okuma koltuğum :) Ben böyle adlandırıyorum.

2-Ayraç mı yoksa rastgele Bir Kağıt Parçası mı?
* Kesinlikle ayraç hatta mümkünse o kitabın kendi ayracı

3-Kitap okumayı istediğin bir zamanda mı durdurursun istediğin bir bölümde ya da bölüm başında mı durdurursun?
* Genelde bölüm başlarında acil durum olmadığı sürece.

4-Okurken yemek yemek mi bir şeyler içmek mi?
* Her ikisi de olur :)

5-Kitap okurken televizyon izlemek mi yoksa müzik dinlemek mi?
* Kesinlikle televizyon izlemek değil ama arada müzik dinledigim oluyor.

6-Tek seferde Bir kitap mı yoksa birden fazla mı?
* Kesinlikle tek kitap. Genelde hangisi daha Hoşunuza giderse onu bitiriyosunuz önce zaten. Bende öyle oluyo en azından :)

7-okurken evde mi yoksa her hangi bir yerde okumayı tercih ediyosun?
*Sessiz ortam olduğu sürece her yerde okurum.

8-Kitabın yüksek sesle okunması mı sessizce okunması mı?
* Sessizce, gözlerimle.

9-Önündeki sayfaları okur musun yoksa atlar mısın?
* Kesinlikle okurum. Sayfaları atlayınca kitap okumanın ne anlamı kalıcak.

10-Ciltli kitap mı yoksa kağıt kapaklı kitap mı?
* Kesinlikle ciltli. Hatta bende ciltli kitap hastalığı var :)

11-Kitap yazıyor musun?
* Kendimce bir şeyler yazmaya çalışıyorum. Fakat bir yerde yayınlamıyorum.

Evett sorular bu kadarmış ... Etiketlediklerim:  Bihter  Baran  Yaren  Öykü  SENA  Elif  Ümit


1 yorum:

  1. Hello! Nice post! ♥ I like the look of your blog!
    Following you, dear! Follow back?

    http://colourfulmadness.blogspot.com/

    YanıtlaSil