Ana Sayfa, Kitap Yorumları, Ne Okudum

18 Nisan 2015 Cumartesi

Mim: Kendi Kitabını Kendin Yarat



Merhaba millet nasılsınız? Ben iyiyim. Uzun 
zamandir blog yazamıyodum. Bilgisayar falan bozuktu yazamamdım. Şimdi Tatlı Kitap Canavarı Yaren saolsun bi blog yazdım blogundan. Neyse konuya geçelim.
Tatlı Kitap Canavarı 'nın etiketlediği "Kendi Kitabını Kendin Yarat" mimine katılıyorum. Etiket için teşekkürler.



1- Bir kitap yazmaya Karar verdiniz. Türü ne olurdu? Distopya VEYA fantastik.





2- Bu kitabı Bir serinin Başlangıcı mı yoksa Bağımsız Bir roman şeklinde mi yazardınız? Seri Olarak Yazmayı tercih ederim. Zaten elimde bolca fikir var göster Fakat güzel yazamamdığımı düşündüğümden yazıya pek fazla dökmedim ama Bir Defterim var ziyaretinde icinde bolca fikir dolu.






3-Kitabınızın baş karakterinin ya da karakterlerinin isimlerini ne / Neler koyardınız? Yarenin Verdiği cevaba benzeyebilir ama bende türkçe isim kullanmazdım. Benim Daha çok Yunan mitolojisindeki isimlere Ilgım var. Mesela Erkek: Jayr = İyileştiren, Şifa Veren kimse. Veya Urian Cenetten = Kız: Eriny VEYA Ariadne = Girit Kralı Midas Ile Pasiphanenin kızı.






4-Her yazarın etkilendiği göster başka yazar ya da yazarlar mutlaka vardır.Peki sizinkiler hangileri? Melissa Landers, Veronica Roth, Kiera Cass, Jennifer L. Armentrout Gibi isimler ama ve Daha Fazlası var.





5- Kitabınızın nerede geçiyor olmasınız isterdiniz? (Hangi ülke, Şehir, vs köy). Ya da kitabınız Kurgusal Bir dünyayı anlatıyorsa orası nasıl bir yer olurdu? Kitabımın Kendi kurguladığım Bir gezegende geçmesini isterim.






6- Kitabınızı ilk Olarak kime verirdiniz imzalayıp? Bana yazmam KONUSUNDA Baskı yapıp destek olan herkese.






7- gelelim en önemli Diğer soruya, kitabınızın ismi ne olurdu? Kitapta Geçen en ilginç, en sevdiğim kelime VEYA kisa bir cümle olmasını isterim.






8- Sizce kitabınızı en güzel sekilde anlatan 3 kelime ne olurdu? harika sürükleyici, ilginc.






Uzun zamandir bloga girmediğim Click kimin yapıp yapmadığını bilmiyorum Bu Yüzden kimseyi etiketleniyorum. Görüşmek üzere.




1 yorum:

  1. Seni bir mime etiketledim, yaparsan çok sevinirim! :)
    http://1kitapmeselesi.blogspot.com.tr/2015/04/bana-dair-nam-diger-mimi-mim-4.html

    YanıtlaSil