Ana Sayfa, Kitap Yorumları, Ne Okudum

28 Ocak 2015 Çarşamba

KURALSIZ / VERONICA ROTH

ARKA KAPAK:


Her seçimin bir sonucu vardır. Tris sevdiklerini -ve kendini- kurtarmak zorunda. Üzüntü, fedakarlık, kimlik, bağlılık, kurallar ve aşkla ilgili sorunlarla boğuşurken bu hiç de kolay olmayacak. Üstelik savaş başlıyor ve herkes tarafını seçmek durumunda. Ancak geri dönüşü olmayan bir yola giriyorsan, zafer getireceğini umduğun seçim, tüm hayatını altüst edebilir.

Veronica Roth Northwestern Üniversitesi, Yaratıcı Yazarlık bölümünden mezun oldu. Daha üniversitedeyken, ödev hazırlamak yerine genellikle "Uyumsuz" serisi üzerine çalışmayı tercih etti. Şimdilerde tam zamanlı bir yazar olan Veronica Roth, eşiyle birlikte Chicago'da yaşıyor.
(Tanıtım Bülteninden)

Yazarı: Veronica Roth
Tür: Distopya
Yayınevi: Artemis
Sayfa Sayısı: 507
Liste Fiyatı: 25
Goodreads Puanı: 4.15 









YORUMUM:

Kuralsız dün akşam bitti ve bugün hemen yorumunu giriyim dedim. Kitap elimde çok süründü fakat ciddi anlamda güzeldi. Evet uyumsuza rağmen biraz durgundu. Hatta ilk 250 sayfa fazlasıyla sakindi. Tabi sonu beklemedik bitti.  Tris ve Dört bazı yerlerde birbirlerine karşı mesafeli olsalar da herşey düzeldi. Ama sonu nasıl inanılmazdı. Mükemmeldi :) Cesurlar iki grup halindeydi. Hainler yani Jeanine tarafında olanlar. Bunlara dahil olarak Eric'te onların tarafındaydı. Bir diğer grup ise Cesur olarak kalan kendilerine bağlı olan gruptu. Tris ve diğerleri diye söyleyeyim artık okuyunca anlarsınız. Tris'in sürekli olarak Dörte ben haklıyım gibi sözler sarf etmesi biraz gıcık bir durumdu. Fazlasıyla rahatsız oldum. Ksinlikle beğendim tabi ama Tris'e karşı eskisi kadar bir sevgi duymuyorum. Film 20 Martta çıkacak ve bazı değişikler olduğunu duydum mesela 13 yaş sınırı olacakmış ve Edwart yerine Edgar isimli bir karakter gelecekmiş gibsinden. Her ne kadar bu durum beni üzsede sonuçta film ve değişiklikler olabilir. Sonuçta izlenilmesi için her şeyi yapıyorlar.

Puanım: 5/4


Tris ve Dört'ün film afişleri


Filmden bir fotoğraf :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder