Ana Sayfa, Kitap Yorumları, Ne Okudum

5 Ocak 2015 Pazartesi

2014 Yılında Neler Okudum??

 2015 yılına gireli beş gün oldu. Ve gayet hoş bir şekilde girdik. Tatille :) Ben çok uzatmadan kısa bir blog yazacağım. 2014 yılında pek kitap okuduğum söylenemez tüyaptan sonra ciddi anlamda okumaya başladım. Bakalım neler okumuşum.


Bunların haricinde birde obsidiyeni okudum.
Beğendiklerim:

*Yabancı
*Umutsuz
*Yeni Bir Umut
*Obsidiyen
*Oniks
*Aynı Yıldızın Altında
*Eğer Yaşarsam
*Doğaüstü
*Sonsuz
*Justin Bieber :*

Geriye kalan üç kitap beni hiç sarmadı. Şahane hataları aldığımda böyle olduğunu bilmiyordum. İkinci blogum da böyle birley olsun dedim. Sırada uyumsuz kitabının yorumu gelecek :)


4 yorum:

  1. Ben de Eğer Yaşarsam'ı bu yıl okudum.
    Blogunu takibe aldım,bloguma beklerim:)
    http://benimivirzivirlar.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Sen beni öldürmek mi istiyorsun, ay nasıl hoş duruyorlar zaten 5'ini filan istiyordum :(( Bende bana beklerim bu arada ^^ http://1kitapmeselesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil